Kategorie


Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje
o promocjach, ofertach i nowościach
na stronie podaj e-mail:



 







Ankieta

Kiedy szukasz ofert wakacyjno-noclegowych ?:

 
 
 
 
 



 


» Zobacz wyniki pozostałych ankiet





 

RankHotel.pl prezentuje najlepsze noclegi na Euro2012 w miastach, w których rozgrywane będą mecze wspaniałej piłkarskiej imprezy. Jeśli poszukują Państwo bardzo dobrych i atrakcyjnych noclegów w miastach takich jak Gdańsk, Poznań, Wrocław czy Warszawa to zapraszamy do skorzystania z szerokiego wachlarza obiektów w naszej bazie. U nas z pewnością znajdą Państwo odpowiednie hotele Euro 2012, które spełnią oczekiwania i zapewnią wygodny wypoczynek w przystępnej cenie.
Reklama w RankHotel.pl - Dla właścicieli obiektów oferujemy bardzo atrakcyjne warunki promocji obiektów, dzięki którym można zaprezentować oferowane hotele we Wrocławiu, noclegi w Gdańsku, hotele w Poznaniu czy noclegi w Warszawie szerokiej liczbie miłośników futbolu, którzy odwiedzą polskie miasta Euro2012 w trakcie wielkiego piłkarskiego święta. Jeśli chcesz dobrze wypromować swój obiekt noclegowy – zapraszamy do kontaktu i nawiązania satysfakcjonującej współpracy.

Cennik     « powrót


 

 

Serwis RankHotel.pl oferuje banery:

- 600x100 px

-160x160 px

- 468x68 px

Zamieszczenie banerów reklamowych następuje po uzgodnieniu warunków z administratorem serwisu.

Banery w RankHotel.pl  to odpowiednia forma promocji przed Euro 2012 takich branş jak:

Samochodowa- wypoĹźyczalnie samochodĂłw,autokarĂłw, przewozy osĂłb np. taxi

Rozrywkowa- kluby, dyskoteki itp.

Gastronomia- restauracje, puby, ogrĂłdki piwne, kawiarnie itp.

Hotelarska- róşnego rodzaju noclegi np. agroturystyka

Turystyczna-  wycieczki, ciekawe atrakcyjne miejsca na urlop, weekend.

Praca - kelnerzy, kucharze, pokojĂłwki, wolontariusze i inne zawody

Kibic = Turysta

 

W serwisie istnieją także płatne ogłoszenia wyróżnione i abonament oraz link sponsorowany.

 

Możesz wykupić jeden lub kilka abonamentów i wzmocnic siłę swojej oferty:

  Ogłoszenie Standard - 180 dni - cena 85 zł netto
  Ogłoszenie Standard - 365 dni - cena 155 zł netto
  Ogłoszenie Premium - 90 dni - cena 40 zł netto
Wykup ogloszenie Premium i wyróżnij swoje ogłoszenie które wyświetlać się będzie na górze kategorii
  Ogłoszenie Premium - 270 dni - cena 135 zł netto
Wykup ogloszenie Premium i wyróżnij swoje ogłoszenie które wyświetlać się będzie na górze kategorii

ceny netto +VAT (wystawiamy faktury VAT)

Dane do faktury na adres ; admin@eurohotele2012.pl

 

Ogłoszenia darmowe 14 dni

Zakładka Oferta sezonowa - na tą chwilę jest bezpłatna .To dodatkowa możliwość promocji obiektu .

 


 

Słowo reklama pochodzi od łacińskiego reclamo i oznacza „krzyczeć do kogoś”. Inaczej mówiąc: reklama- to „wołanie” mające na celu zwrócenie uwagi potencjalnych klientów na konkretny produkt czy usługę i skłonienie ich do zakupu. To „wołanie” oznacza różne działania, dzięki którym zostanie ono usłyszane przez tych, do których jest skierowane.
Kompendium przedsiębiorczości Warszawa 2008

Reklamę można zdefiniować jako jednokierunkową, nieosobistą prezentację i promocję koncepcji, towarów i usług. Reklama stanowi pośrednią formę komunikacji, ponieważ ma miejsce poza bezpośrednim środowiskiem produktu lub usługi. Oznacza to , że komunikat zostaje przekazany klientom docelowym poprzez wykorzystanie różnych mediów, a odbiorca tego komunikatu nie nawiązuje kontaktu z fizycznym produktem lub usługą.
    Organizacje (Firmy) muszą komunikować się z ogromną liczbą potencjalnych klientów, charakteryzującą się wysokim rozproszeniem w skali lokalnej, regionalnej, krajowej lub międzynarodowej. W przypadku komunikatów przekazywanych dużej liczbie osób, organizacje nie mogą nawiązywać kontaktów osobistych lub bezpośrednich, muszą więc opierać się na reklamie. Reklama-poprzez Internet, radio, telewizję, plakaty, kino czy prasę –wspiera sprzedaż maksymalnej liczby jednostek produktu przy minimalnych kosztach. Marketing w Internecie Gdańsk 2006

 

 

„Żeby film zaistniał na reklamę musi być przeznaczone 1/3 lub 1/4 budżetu. Jeśli na promocję zostaje wydana jakaś mizerna suma (1/20 lub nawet 1/50 budżetu), to możliwość zaistnienia takiego filmu jest praktycznie zerowa. „
Autor: Tomasz Wiszniewski Wywiad 2003

 

zobacz - dolna zakładka DOMENY - jestem na sprzedaż